به عنوان کارمند
يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ
- به موقع سر کار حاضر شوید . با ارباب رجوع محترمانه بر خورد کنید . بین مراجعین تبعیض قائل نشوید .
- شایسته نیست جهت انجام کار های شخصی ، ارباب رجوع را معطل بگذارید .
- در غیاب خویش ، همکاران را در جریان بگذارید . اگر مقدور باشد از آن ها خواهش کنید کار ارباب رجوع را انجام دهند .
- در حضور ارباب رجوع ، همکاران را با اسم کوچک خطاب نکنید .
- به منظور تسهیل کار خویش و ارباب رجوع ، بهتر است مدارک مورد نیاز ، نشانی ها ، نام اشخاص و ... را به صورت مکتوب ، در اختیار مراجعین قرار دهید .
- شایسته است با روی خوش و حوصله ، به خواسته ی ارباب رجوع گوش کنید .
- شایسته است ، تا حدی که می توانید ، در کمک به حل مشکل ارباب رجوع کوتاهی نکنید .
- شایسته است در کنار صندوق پشنهاد و انتقاد ، خودکار و برگ سفید وجود داشته باشد .
- هنگام ترک محل کار ، دستگاه های برقی غیر ضروری ، لامپ ها بخاری را خاموش کنید . ( تا به نوبه ی خود ، از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید )
۹۴/۱۱/۲۵